maanantai 29. elokuuta 2016

MAANANTAI, PARAS PÄIVÄ VIIKOSTA?

Hejssan! Äsken tuli vaan fiilis tehdä postausta, joten ajattelin nyt pitkästä aikaa kertoa kuulumisia tänne! Eli tällä postauksella ei ole mitään virallista aihetta, höpötellään vaan!
 Tänään koulussa tosiaan oli aika rento päivä, jotenkin oon alkanut tykätä maanantaista ihan sikana.En mä nyt sitä suoranaisesti rakasta (koska se ei ole vapaapäivä), vaan tykkän enemmän maanantaista kuin koulupäivistä päivistä, koska silloin on Draaman tuplatunnit  Koulu on siis alkanut ihan hyvin, ei ole vielä ainakaan ollut mitään isoja kokeita, vaan pieniä läksynkuulusteluita.
 Hattu:Only / Bomber:H&M / Paita:Seppälä / Farkut:Zara

Harrastuksissakin on mennyt ihan hyvin, tai no ainakin soittimissa. Aloitin nyt syksyllä käymään myös Musiikkitieto -tunneilla, että saan musiikkiopiston päättötodistuksen käsiini sitten joskus! Salibandyssäkin on mennyt ihan jees, mutta n. kaksi viikkoa sitten loukkasin mun polven treeneissä aika pahasti. Tukea oon pitänyt, kipugeeliä laittanut ja särkylääkettä syönyt, mutta ei auta, kun rasitusta on kuitenkin koko ajan. Noh, toivottavasti se nyt lähtisi paranemaan päin!
 Asiasta kukkaruukkuun, säät on muuten viilennyt ihan sikana! Tänäänkin aamulla mittari näytti noin kolmea astetta?! Syksy ja talvi, älkää tulko vielä! Sinäänsä odotan talvea, että pääsen taas laskettelemaan, mutta mieluummin pitäisin ikuisen kesän täällä! Mitäs mieltä te olette?


En muista, milloin olisin viimeksi tehnyt postauksen pelkistä kuulumisista. Mulle tosiaan kuuluu hyvää ja tuntuu, että nyt koulun alettua oon saanut poweria myös tänne blogin puolelle! Innokkaana odotan itsekin, mitä kaikkea mä tänne keksin!
Mutta toivottavasti tykkäsit postauksesta ja nähdään!

4 kommenttia:

  1. Oi tuo paita on tosi kiva. Itsekkin olen polvi kivuista kärsinyt, mutta särkylääkkeen voimalla sitä olen mennyt harkkoihin.
    http://vesimelooniajameikkeja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus ja ihania kuvia! Muutenkin sun blogi on tosi kiva, sait musta uuden lukijan :D

    http://kielimatkausaan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Syksy on just jees <3 Mut mitäihmettä, miten huomasin vasta nyt sun uuden bannerin!? Tosi upea anyways, näytät siinä hirmu kivalta ja seinän värikin on sopivan pirtsakka :)

    T: Linda / Revontulipalo

    VastaaPoista
  4. Syksy saa tulla, mutta hitaasti ja lempeästi. Odotan niitä kelejä kun aurinko paistaa, ilma on kirpsakka ja punertavat lehdet putoilee puista! Tää oli kiva postaus :)

    VastaaPoista