lauantai 27. elokuuta 2016

KESÄN LOPPUSUORALLA

Hejssan! Ai että, olipas mukava viikonlopun aloitus, nimittäin vietettiin ihanan tyttöporukan kanssa mun synttäreitä! 17.8 täytin siis vihdoinkin 14 vuotta! Ei siis juhlittu mitenkään sen suuremmin vaan tytöt tuli meille yöksi, herkuteltiin ja pidettin hauskaa! Vielä on päivä viikonloppua jäljellä ja sitten taas takaisin koulunpenkille!

Tuntui, että kesä loppui kuin seinään kun koulut alkoi. En mä edes tiedä mistä se johtuu, mutta heti kun koulun alkoi, alkoi myös kylmät sekä sateiset päivät. Olisin kyllä niin halunnut kesän jatkuvan yhtä lämpimänä mitä se oli vielä heinäkuussa! Harmi, ettei nyt elokuulle ole sattunut sen suurempia määriä mitenkään erityisen lämpimiä päiviä.. Joten kai tämä kesä 2016 alkaa olla aikalailla loppusuoralla. Tämän takia ajattelin, että voisin tässä postauksessa listata asioita mitä kerkesin kesällä tehdä! Niinkuin jotkut varmasti muistaakin, tein siis kesäkuussa summer bucket listin ja nyt siis voisin katsoa, että mitä mä olen saanut suoritettua!
Käy huvipuistossa: DONE! Tein itseasiassa ihan oman Linnanmäki postauksen, eli siellä siis tuli käytyä ja olihan siellä mukavaa!

Käy laivalla: DONE! Tallinnassa tuli siis käytyä laivalla ja siitäkin omaa postausta löytyy täältä! Oli kyllä ihan huippu reissu sekin!

 Pidä päivä ilman kännykkää: Ounou. Tätä kohtaa en tosiaan saanut tehtyä vaikka kuinka luulin, että leirillä oltaessa tämä tulisi tehtyä!
Pidä leffamaratoni: Vitsi mua harmittaa, kun en tätäkään kohtaa saanut suoritettua! Uskokaa tai älkää, mutta kavereiden kanssa me oikeasti suunniteltiin, että pidettäisiin Harry Potter maratoni, mutta nähtävästi taisi jäädä suunnitelmaksi. Mutta Harry Potter -maratonin kyllä haluan ehdottomasti pitää vielä joskus!


 Myy vaatteita kirppiksellä: DONE, jes! Mulla taisi olla kirpparilla paikka yhteensä neljä viikkoa, hyvä minä! Pidin joskus kesän alussa kaksi viikkoa ja myöhemmin sitten toiset kaksi viikkoa ja hyvin sain tavaraa myytyä!

 Hanki rusketusrajat: Done?! Mielestäni mä olen suorittanut tämän, koska mä sain rusketusrajat, mutta enää ne ei näy niin selvinä. Mutta ompahan kuitenkin suoritettu!
 Paita:Seppälä / Farkut:New Yorker / Kengät:Converse / Aurinkolasit:Seppälä


Pidä piknik: DONE! Me taidettiin pitää kavereiden kanssa jopa useammin kuin yhdesti piknik! Onko oikeasti parempaa, kuin mennä lämpimänä kesäpäivänä piknikille kavereiden kanssa?

Nuku yö teltassa: Jäi suorittamatta! Tämäkin oli suunnitelmissa kaveriporukan kanssa, mutta sekin jäi taas vähän puolitiehen. Olisin kyllä halunnut käydä telttailemassa, mutta ei voi mitään. Ehkä ensi kesänä sitten!

Käy festareilla: DONE! Kainuun Musiikkijuhlilla tuli käytyä tänäkin vuonna ja olihan siellä taas yhtä kivaa kuin aina ennenkin! Esiintymässä sinä päivänä oli (ainakin) Atomirotta, Nikke Ankara, Sanni ja Cheek.


Toivottavasti tykkäsit postauksesta ja nähdään taas!

6 kommenttia:

  1. Kivalta on sun kesäsi kuulostanut ja paljon oot saanut tehtyä! Onnittelut synttäreidesi johdosta nyt hieman jälkikäteen! :>

    http://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mun pitää myös toteuttaa tällainen postaus etenkin nyt, kun bucket list syksyllekin on jo tehtynä :) Liityin myös lukijaksi! ♥

    VastaaPoista
  3. Sähän oot hyvin saanu näitä suoritettua! Myöhäiset onnittelut täältäkin ;)

    http://gotlostinadream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Olet kyllä saanu kesällä paljon listalta toteutettua, todella kiva juttu. :)

    https://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Miltei kaikkihan sait suoritettua! Mun mielestä toi sun bucket list oli hyvä, pitäisi varmaan itsekin kirjoittaa sellainen ensikesänä! :)

    http://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Siis herranjestas et näytä ollenkaan 14- vuotiaalta!! Kiva postaus! Jään seurailemaan sun blogia :)

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista